Începe distribuirea de pachete cu produse alimentare către persoanele cu dizabilități

Primaria municipiului Piatra Neamt, prin Direcţia de Asistenţă Socială, aduce la cunoştinţa persoanelor cu handicap grav și accentuat, adulți și copii, neinstitutionalizate, cu domiciliul în municipiul Piatra Neamt, ca potrivit prevederilor OUG 84/2020 art.3, alin.(1) lit.c), în perioada 𝟏𝟗.𝟎𝟒 – 𝟎𝟒.𝟎𝟓.𝟐𝟎𝟐𝟏 se procedează la distribuirea stocului de pachete cu produse alimentare rămase după distribuția pe listele initiale.
Persoanele cu handicap grav și accentuat sau aparținătorii acestora (pentru beneficiarii minori) să se prezinte la 𝐃𝐞𝐩𝐨𝐳𝐢𝐭𝐮𝐥 𝐋𝐨𝐜𝐚𝐥 𝐏𝐎𝐀𝐃, 𝐬𝐢𝐭𝐮𝐚𝐭 𝐢𝐧 𝐜𝐚𝐫𝐭𝐢𝐞𝐫𝐮𝐥 𝐒𝐩𝐞𝐫𝐚𝐧𝐭𝐚, 𝐬𝐭𝐫𝐚𝐝𝐚 𝐈𝐳𝐯𝐨𝐚𝐫𝐞 𝐧𝐫.𝟏𝟓𝟏𝐊.
❗️ Documentele necesare in vederea preluării produselor sunt: certificatul de încadrare în grad de handicap grav sau accentuat (copie) și actul de identitate original și copie atât a persoanei cu handicap cât și a aparținătorului care se prezintă să ridice pachetele cu produse alimentare.
După verificarea documentelor justificative și completarea unei cereri tip, se va distribui pachetul cu produse alimentare care conține:
✅ făină albă de grâu (pungă de 1 kg – 5 buc),
✅ mălai (pungă de 1 kg. – 4 buc.),
✅ paste făinoase (pungă de 400 g – 2 buc),
✅ ulei (sticlă din plastic de 1 l – 4 buc),
✅ zahăr (pungă de 1 kg – 2 buc),
✅ orez (pungă de 1 kg – 4 buc),
✅ conservă de carne de vită (cutie metalică de 300 g – 5 buc),
✅ conservă de carne de porc (cutie metalică de 300 g – 3 buc),
✅ conservă pateu de ficat de porc (cutie metalică 200 g – 5 buc),
✅ compot de fructe (borcan sticlă/ cutie metalică 720 ml – 2 buc),
✅ gem de fructe (360 g – 1 buc),
✅ gem de fructe dietetic (360 g – 1 buc).
Persoanele aflate temporar în situații critice de viață, respectiv victime ale calamităților și alte cazuri asemănatoare care se află în situații deosebite de vulnerabilitate, precum şi persoanele care locuiesc în aşezările informale vor depune cererea însoțită de documente justificative, respectiv actele de identitate în copie ale membrilor familiei și dovada veniturilor, la Registratura Direcției de Asistență Socială a municipiului Piatra Neamț, din strada Ștefan cel Mare, nr.5, în perioada 19-28.04.2021. Înscrierea pe listele suplimentare în aceste situații se va face după efectuarea anchetei sociale.
Menționăm că, distribuția produselor se va face în ordinea prezentării beneficiarilor și a înregistrării cererilor, în limita stocului disponibil, până la epuizarea acestuia.
Persoanele nedeplasabile pot transmite cererea, însoțită de o copie a actului de identitate și o copie a certificatului de handicap la Registratura Direcției de Asistență Socială a municipiului Piatra Neamț, din strada Ștefan cel Mare, nr.5, iar instituția noastră va asigura transportul pachetelor cu produse alimentare la domiciliu.
Programul Depozitului Local POAD este:
➡️ 𝐋𝐔𝐍𝐈-𝐉𝐎𝐈 𝐢𝐧𝐭𝐫𝐞 𝐨𝐫𝐞𝐥𝐞 𝟎𝟖:𝟑𝟎 – 𝟏𝟔:𝟎𝟎,
➡️ 𝐕𝐈𝐍𝐄𝐑𝐈 𝐢𝐧𝐭𝐫𝐞 𝐨𝐫𝐞𝐥𝐞 𝟎𝟖:𝟑𝟎 – 𝟏𝟒:𝟎𝟎.
Ridicarea pachetelor cu produse alimentare se face în baza actului de identitate în original.
Pentru informaţii suplimentare ne puteţi contacta la sediul Direcţiei de Asistenţă Socială a municipiului Piatra Neamt, din str. Ştefan cel Mare nr. 5, tel. 0233622968, sau 0233218991 int.140,135.

Instagram InfoNeamț

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *