Cum își stabilesc cazinourile campaniile promoționale?
Citește și află cum își stabilesc cazinourile online campaniile promoționale, cum acordă bonusurile și organizează campaniile, precum și alte informații.
Sectorul jocurilor de noroc online își datorează succesul campaniilor promoționale ale cazinourilor și agențiilor de pariuri din mediul digital?
Industria jocurilor de noroc se situează printre primele 50 de sectoare economice la nivel global din punct de vedere al încasărilor (în jur de 459 de miliarde de dolari în 2022). Un rol important în susținerea pieții de gambling îl joacă platformele de casino și pariuri sportive online și ofertele promoționale ale acestora.
În comparație cu cazinourile terestre care nu oferă atât de multe bonusuri, platformele de online casino au lansat inclusive campanii promo cu oferte de Vulkan Vegas bonus fara depunere, runde gratuite fără depozit la verificarea KYC (identității jucătorilor) și programe speciale de fidelitate. Astfel, pentru anii următori (2028-2030), cazinourile din mediul digital vor obține încasări de aproximativ 144.7 – 153 miliarde de dolari. Însă, cum resesc operatorii și agențiile marketing să creeze campanii promoționale atât de eficiente?
Cum își calculează cazinourile online valoarea bonusurilor acordate membrilor?
Din punct de vedere al marketingului, bonusurile oferite de platformele de casino online constituie un instrument foarte puternic de promovare și de atragere de noi membri. Valoarea așteptată a unui bonus se referă la profitabilitatea unei bonificații pe termen lung. Cazinourile își fac calculele în funcție de avantajul casei al jocurilor de noroc la care poate fi utilizat bonusul respectiv și la cerințele de rulaj ale bonificatiei.
De exemplu, dacă un bonus este conceput pentru un joc de pacanele care îi oferă cazinoului un avantaj al casei de 3%, iar valoarea bonusului este de 100% din depunere, până la 500 Ron, cu un rulaj de 20x, atunci cazinoul va avea un profit pe termen lung de 300 Ron. Cum am ajuns la această valoare?
Se înmulțește numărul rezultat din înmulțirea cerințelor de rulaj (20x) cu valoarea bonusului (500 Ron), adică 10.000 Ron care trebuie rulați, cu avantajul casei (3%, adică 0.03). Rezultatul imultirii 10000x 0.03 este de 300. Prin urmare, cazinoul online se va aștepta la un profit pe termen lung (pe perioada rulării bonusului) de 300 Ron. Această sumă, înmulțită cu numărul potențial de jucători care revendică oferta de bonus, va determina profitabilitatea bonusului pentru cazinou.
Strategiile folosite de cazinourile online pentru campanii promoționale de succes
Platformele de online casino apelează la programe software care generează în mod automat bonusurile bazându-se pe respectarea unui criteriu esențial: publicul-țintă. Multe dintre campaniile promoționale le oferă jucătorilor bonusuri segmentate, cu valori diferite, astfel încât jucătorii să efectueze depozite în funcție de bugetul lor.
De asemenea, bonusurile personalizate reprezintă o modalitate excelentă de fidelizare a membrilor, dar și de eficientizare a campaniilor promoționale. Software-ul utilizat de către cazinou va genera o sumă de bani sau un număr de rotiri gratuite în funcție de valoarea depunerilor realizate de un jucător, de frecvența acestora, de sumele pariate, precum și de categoriile de jocuri de noroc pe care le accesează.
În cazul promoțiilor cu free spins fără depunere, acest tip de bonificație funcționează pentru că se bazează pe disponibilitatea jucătorilor de a accesa oferte care nu presupun depunerea de fonduri proprii. Cu toate acestea, fiecare bonus fără depunere cu runde gratis stipulează în condițiile de convertire a banilor câștigați din folosirea recompense, obligația efectuării unui depozit cu o valoare minimă.
Având o sumă de bani câștigată în urma utilizării rundelor gratuite și bazându-se pe dorința de încasare a acestui câștig, jucătorul va constitui un astfel de depozit în bani reali. Multe campanii promoționale se bucură de reușită din cauza ignoranței jucătorilor. Pur și simplu, aceștia nu citesc termenii și condițiile ofertei, ci se încred în caracteristicile evidențiate de către cazinou în prezentarea pe scurt a bonusului.
Recompensele acordate cu ocazia unei anumite sărbători (de exemplu, Halloween, Crăciun sau Paște) se bazează pe comportamentul jucătorilor în astfel de perioade. Succesul unei campanii promoționale ține și de categoria din care face parte un joc, de brandul care a lansat respectivul joc, de RTP-ului jocului și de funcțiile speciale ale jocurilor. Toate aceste elemente contribuie la obținerea unui ROI mare pentru cazinou.
Cum pot reuși cazinourile online să își promoveze mult mai eficient campaniile promo?
ROI-ul unei campanii promoționale a unui cazino online se poate îmbunătăți atunci când sunt folosite câteva modalități de promovare aflate la îndemâna oricărui operator de jocuri de noroc:
- Crearea unui program de afiliere și folosirea serviciilor site-urilor care activează în acest sector;
- Plasarea de linkuri cu oferta promoțională pe canelele de social media ale cazinoului;
- Utilizarea metodei de marketing prin email (folosită cu succes de peste 77% dintre companiile de marketing B2B);
- Asocierea campaniei promoționale cu furnizorii de servicii de procesare a plăților;
- Promovarea ofertei promo pe blogul cazinoului și prin reclame pop-up pe platformă;
- Optimizarea paginii cu oferta din punct de vedere SEO pentru a atrage trafic organic de pe principalele motoare de căutare online.
Desigur, studierea ofertelor de bonus ale competitorilor și ajutarea propriilor campanii în funcție de acestea vor contibui la crearea unor promoții de succes. La fel cum și reclamele plătite de promovare pot ajuta la creșterea nivelului de trafic de pe platforma de casino. Și, nu în ultimul rând, reputația cazinoului contribuie la succesul unei campanii promoționale.