E.ON în mediu online – facturi, sold, informații și sesizări

Printr-un comunicat pe pagina www.eon.ro, grupul E.ON furnizor integrat de electricitate, gaze naturale şi soluții energetice din România, anunță utilizatorii faptul că de luni, 23 martie, activitatea se va muta în mediul online. Anunț făcut și de compania Delgaz Grid din cadrul acestui grup acum câteva zile.

Aceste măsuri vizează protejarea angajaților cât și a clienților, măsuri adoptate de multe firme în această perioadă.

Consultanții grupului vor sta la dispoziția clientului prin canale alternative, precum : telefon, SMS, e-mail, Facebook și Messenger.

Cele mai utilizate servicii folosind aplicația E.ON MyLine :

📧Factura electronică

📧Autocitirea indexului

📧Informații sold

📧Plată servicii

***

Compania Delgaz Grid asigură în continuare funcționarea permanentă, 24/7, a dispeceratului de urgență și a echipelor de intervenție. 

Pentru a ne proteja sănătatea solicităm sprijinul clienților pe care îi rugăm să păstreze o distanță de minimum 2 metri față de personalul companiei noastre aflat la intervenții în rețeaua de energie electrică sau la instalațiile de utilizare a gazelor naturale. De asemenea, îi rugăm să ne anunțe dacă se află în izolare la domiciliu.

Le mulțumim clienților pentru înțelegere și dorim să le transmitem faptul că respectăm cu stricteţe toate recomandările şi măsurile anunţate de autorităţi în vederea limitării răspândirii coronavirusului şi ne vom conforma tuturor măsurilor care vor fi anunțate pe viitor.

Sursa: delgaz.ro și eon.ro

3 comentarii la „E.ON în mediu online – facturi, sold, informații și sesizări

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *