Actualizare dosar locuințe ANL

Primăria municipiului Piatra-Neamț face următorul anunț pentru solicitanţii de locuinţe ANL destinate închirierii.

Candidații trebuie ca în perioada 03.02.2020 – 31.03.2020 să
actualizeze dosarele depuse cu următoarele documente:

✳️adeverinţă de la Directia de Taxe şi Impozite Locale Piatra Neamţ din care să rezulte faptul că
solicitantul şi soţul/soţia nu deţin locuinţă proprietate,
✳️contractul de închiriere înregistrat la organele fiscale teritoriale,în situaţia în care solicitantul
locuieşte cu chirie,
✳️confirmarea de la Asociaţia de proprietari a numărului de persoane care locuiesc împreună cu
solicitantul la adresa actuală;
✳️adeverinţe de salarizare soț/soție în care să fie specificat venitul brut lunar;
✳️orice document în măsură să dovedească modificări survenite de la ultima actualizarea dosarului
de locuință (certificat de căsătorie,certificat de naștere copii,hotarâre de divorț,adeverințe
medicale,diplomă de studii,etc.)

Se precizează că aceste actualizări de documente sunt obligatorii în vederea stabilirii ordinii de priorități a solicitanților de locuințe ANL destinate închirierii.

Documentele mai sus menţionate se vor depune la sediul Primăriei Piatra Neamţ , la cam.20 – la
Serviciul Gospodărie Comunală și Investiții în zilele de luni până joi între orele 8.00-16.30, respectiv vineri
între orele 8.00-14.00.

Sursa: https://www.primariapn.ro/home/-/asset_publisher/Kf3EPq5WOVgz/event/id/4377309?redirect=https%3A%2F%2Fwww.primariapn.ro%2Fhome%3Fp_p_id%3D101_INSTANCE_Kf3EPq5WOVgz%26p_p_lifecycle%3D0%26p_p_state%3Dnormal%26p_p_mode%3Dview%26p_p_col_id%3Dcolumn-2%26p_p_col_pos%3D5%26p_p_col_count%3D14

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *