O firmă din Neamț finalizează un proiect de 11 milioane de euro
Ruxandra Alexianu, acționară și co-fondatoare a Merlin’s Beverages transmite că un important proiect de 11 milioane de euro va fi finalizat până la sfărșitul acestui an.
Vitamin Aqua este un business pornit în 2015 de trei tineri entuziaști din județul Neamț, care și-au propus să aducă în România un concept la modă în Occident – băuturile cu funcționalitate benefică/ functional beverages, însă aproape necunoscut în țara noastră până acum câțiva ani.
„Merlin’s vitamin aqua e o băutură răcoritoare premium cu adaos de vitamine și minerale, scăzută în calorii, fără conservanți și cu îndulcitor 100% natural”, explică Ruxandra Alexianu, Managing Partner al companiei. Investiția inițială în această afacere a fost de 300 de mii de euro, dintre care 200 de mii au fost obținuți din fonduri europene.
Interviu cu Ruxandra
Reporterii Capital i-au luat un interviu în care i-au adresat mai multe întrebări despre provocările avute de-a lungul carierii și care ii sunt planurile de viitor.
CAPITAL: Care au fost cele mai importante proiecte implementate în ultimul an? Ce proiecte aveți pentru acest an?
Ruxandra Alexianu: Cel mai important proiect demarat în 2020 și care va fi finalizat în 2021 este reprezentat de investiția în valoare de 11 milioane euro în noua unitate de producție băuturi răcoritoare premium. Această investiție reprezintă totodată cel mai important și solicitant proiect de până acum, atât pentru compania Merlins Beverages, cât și la nivel personal.
CAPITAL: Care au fost cele mai importante provocări pe le-ați avut de-a lungul carierei și cum le-ați rezolvat?
Ruxandra Alexianu: O primă provocare a fost accesarea fondurilor europene în 2012-2015, când am luat contact pentru prima dată cu noțiuni abstracte pentru mine până la acel moment precum… birocrația. Am înțeles atunci cât de importantă este organizarea internă în cadrul unei companii, dar și pe plan personal.
CAPITAL: Care sunt cele mai importante provocări pe care le-a adus criza medicală în activitatea dumneavoastră și cum v-ați adaptat activitatea?
Ruxandra Alexianu: Cred că cel mai mare impact a fost cel la nivel psihologic. A fost o perioadă grea pentru echipa Merlin’s, mulți au fost extrem de speriați la începutul acestei situații excepționale la nivel mondial.
Starea de urgență a afectat vânzarea, dar am depășit momentul și ne-am revenit cu forțe noi.
CAPITAL: Ne puteți indica un dicton care să vă definească?
Ruxandra Alexianu: A. Einstein: “Creativity is intelligence having fun!” / “Creativitatea este inteligența care se distrează”.
Vezi tot interviul pe : capital.ro