Un tânăr antreprenor din Neamț la emisiunea „Imperiul Leilor”
Paul Crețu, fondator Orange Valley este un IT-ist din Târgu Neamț care și-a făcut o livadă de cătină, pe cinci hectare, iar de acolo scoate materia primă, BIO, pentru sirop, suc, ulei și cremă din cătină, produse care se vând foarte bine online .
Pentru a-și dezvolta afacerea, tânărul antreprenor nemțean, a participat aseară la emisiunea „Imperiul Leilor” de pe ProTV unde a cerut 250.000 de euro în schimbul a 25% din tot ce are .
Din cei cinci investitori, Paul Crețu l-a ales ca investitor pe Dan Șucu, proprietarul companiei Mobexpert, care i-a oferit 150.000 de euro în schimbul a 20% din afacere și 100.000 de euro împrumut fără dobândă pe 2 ani de zile.
Cum a început Orange Valley?
Totul a început în anul 2018, în sufrageria părinților mei, când din dorința de a livra produse calitative și diferite față de ceea ce era la momentul respectiv pe piață, am creeat produsele Orange Valley.
În momentul de față toate prosuele pe care le avem, sucurile și siropurile, sunt procesate cu maxim 24 de ore înainte de livrare. Sunt 100 % naturale, fără conservanți și nepasteurizate.
O parte din ingredientele folosite, sunt certificate BIO, a spus paul, la emisiunea de pe ProTV.
Cifrele prezentate în emisiune sunt de-a dreptul atrăgătoare: 420.000 de euro – cifra de afaceri pe 2021, cu o marjă de profit de 20% și cu un potențial de triplare în 2022.
Despre Orange Valley
Orange Valley a luat naștere din pasiune pentru agricultură și dragoste pentru natură. Cu timpul, am dezvoltat acest business din dorința de a aduce pe piață produse din cătină care să fie simultan delicioase, naturale și sănătoase.
Cătina provine de pe plantația proprie, care se întinde pe o suprafață de 5 Ha. Fiind ingredientul de bază din produsele marca Orange Valley, avem grijă ca toate procesele prin care trece să fie efectuate păstrând cele mai înalte standarde de calitate. Cătina este certificată ecologic.
Orange Valley este în prezent singurul brand de acest fel care se mândrește și cu livadă proprie, așadar calitatea produselor noastre este controlată în permanență, de la sursă și până la livrarea efectivă a produselor.
Misiune
Crearea și punerea pe piață a produselor 100% naturale din cătină, care sunt gustose și care aduc în același timp un aport semnificativ în ceea ce privește sănătatea organismului.
Viziune
Produsele marca Orange Valley reprezintă doza zilnică de sănătate, nelipsită din alimentația familiei.
Valori
Profesionalism – Ne asigurăm întotdeauna că ducem munca noastră la cele mai înalte standarde și, din dragoste pentru natură și pentru sănătate, creăm și oferim produse superioare, 100% naturale.
Calitate – Acordăm o atenție deosebită calității produselor și ne unim eforturile pentru a o păstra la cele mai înalte standarde. Menținem produsele 100% naturale, nu adăugăm conservanți și nu le pasteurizăm.
Transparență – Suntem sinceri și deschiși în relația cu partenerii și clienții noștri, expunem în mod onest informațiile referitoare la produse și ne străduim să menținem o comunicare eficientă.
Client-oriented – Atât timp cât clienții și cei la care ajung produsele noastre sunt mulțumiți, înseamnă că ne ducem la îndeplinire misiunea. Din acest motiv, comunicăm direct cu clienții și luăm în considerare feedback-ul primit de la aceștia pentru a putea îmbunătăți constant produsele.
Site: orangevalley.ro